keyboard_arrow_up

Αποστολή & Πληρωμή

keyboard_arrow_up

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας θα εμφανιστεί το ποσό που θα χρειαστεί να καταβάλετε για τα έξοδα μεταφοράς.

 

Η εταιρεία μας συνεργάζεται με τις κορυφαίες εταιρείες ταχυμεταφορών (courier) και τα προιόντα μας παραδίδονται σε όλη την επικράτεια, σε προσεκτική συσκευασία και σε όλους τους νομούς της επαρχίας και στα πιο απομακρυσμένα μέρη τόσο της ηπειρωτικής όσο και της νησιωτικής Ελλάδος συμπεριλαμβανομένης και της παραμεθορίου.

 

 

Καθυστέρηση παραγγελίας

 

Η παραγγελία σας αποστέλλετε σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που ολοκληρώνετε την εντολή παραγγελίας προς εμάς κι έχετε αντιστοίχως λάβει και ενημερωτικό email από την πλευρά μας ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί ορθώς και με επιτυχία στο σύστημά μας και παραδίδεται σε εσάς ανάλογα τη μεταφορά που οι ίδιοι επιλέξατε. Παρ’ όλα αυτά η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

 

1.   Τα προϊόντα να έχουν καθυστερήσει να αποσταλούν από τον προμηθευτή μας. Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποια εναλλακτική. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

 

2.   Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας. (Force majeure)

 

3.   Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή για παράδειγμα μπορεί τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει να μην είναι έγκυρα ή να είναι ελλιπή.

 

4.   Σε περίπτωση που το προϊόν αντιμετωπίζει ξαφνική έλλειψη και μπορεί να χρειαστούν επιπλέον ημέρες για την επανατοποθέτησή του στο στοκ της πλατφόρμας από τον συνεργαζόμενο προμηθευτή μας. Βεβαίως εκ νέου θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να προχωρήσουμε με τις παρούσες συνθήκες ή όχι.

 

Παράδοση των αγορών

 

Η Εταιρεία προς το παρόν παραδίδει μόνο εντός της επικράτειας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση παραλαβής που εισάγετε είναι σωστή το ίδιο και τα τηλέφωνα επικοινωνίας σας για να μπορούμε και εμείς και οι εταιρεία ταχυμεταφορών να μπορεί να σας εντοπίσει για να σας παραδώσει την παραγγελία σας . 

 

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών, στις οποίες η Εταιρεία προωθεί τα απαιτούμενα για την παράδοση και εκτέλεση των παραγγελιών στοιχεία των Μελών, όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής και τηλέφωνο επικοινωνίας. Με την αποδοχή των παρόντων όρων συναινείτε ταυτόχρονα στην τήρηση, επεξεργασία και διαβίβαση των ως άνω δεδομένων από την Εταιρεία προς τις εταιρείες ταχυμεταφορών για τους σκοπούς εκπλήρωσης της Υπηρεσίας.

 

Απαγορεύεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο, εκτός κι αν το Μέλος εξουσιοδοτήσει κάποιο τρίτο πρόσωπο εγγράφως. Και στην περίπτωση της έγγραφης εξουσιοδότησης, ο εξουσιοδοτούμενος θα πρέπει να επιδείξει τα ως άνω έγγραφα προκειμένου να ολοκληρωθεί η παράδοση των προϊόντων.

 

Είναι προτιμότερο να εισάγετε μια διεύθυνση παραλαβής στην οποία κάποιος θα είναι παρών για να παραλάβει την παραγγελία σας κατά τη διάρκεια ωρών εργασίας, όπως για παράδειγμα στο χώρο εργασίας σας. Εάν δεν βρίσκεται κανείς εξουσιοδοτημένος να παραλάβει και να υπογράψει για την παραγγελία στον τόπο παραλαβής θα βρίσκετε στο γραμματοκιβώτιο σας ένα σημείωμα, που θα σας ενημερώνει αφενός ότι δεν κατέστη δυνατή η παράδοση λόγω απουσίας σας και αφετέρου για το πού θα μπορέσετε να παραλάβετε την παραγγελία σας.

 

Στις περιπτώσεις που είτε δεν παραλάβετε εντός έξι (7) ημερών την παραγγελία σας από τον τόπο που θα σας έχουμε υποδείξει στο ως άνω σημείωμα, είτε η παράδοση κατέστη αδύνατη λόγω λανθασμένης διεύθυνσης αποστολής η Εταιρεία θα επιστρέφει στο Μέλος το ποσό της αγοράς, αλλά όχι και το ποσό των εξόδων αποστολής.

 

ΠΛΗΡΩΜΗ

 

 

Για τις παραγγελίες σας μπορείτε να διαλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:


1. Με Χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.

 

2. Με ηλεκτρονική μεταφορά ή κατάθεση σε  λογαριασμό (bank wire).

Θα σας σταλεί e-mail με το λογαριασμό αμέσως μόλις λάβουμε τη παραγγελία σας.

(ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας σας, ξεκινά από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση)

και

 

3.  Με Paypal. Ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής. 

 

 

 

Ασφάλεια Πληρωμών/Συναλλαγών

 

Η Εταιρεία, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύει τα στοιχεία καμίας πιστωτικής κάρτας για μελλοντική χρήση, επομένως θα πρέπει να επανεισάγετε τα στοιχεία αυτής κάθε φορά που πραγματοποιείτε αγορά. 

Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση μη νόμιμης χρήσης πιστωτικών καρτών.

Σε περίπτωση που η συναλλαγή με την πιστωτική σας κάρτα απορριφθεί για οποιονδήποτε λόγο από την τράπεζα που έχει εκδοθεί ή το δίκτυο της πιστωτικής κάρτας, ενδεικτικά αναφέρονται λόγοι όπως υπέρβαση του πιστωτικού ορίου ή υποψία απάτης, τότε η αγορά δεν θα εκτελεστεί.

 

 Δηλώνουμε ρητά πως οι συναλλαγές γίνονται με το πάροχο Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών και ότι σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνουμε εμείς ως εταιρεία τα στοιχεία της κάρτας του όποιου αγοραστή – πελάτη μας.